Hej kære efterskole venner. Det kan godt være svært at forstå at det er så mange år siden at vi som meget grønne og formbare personligheder gik på Ubby Efterskole. Men sådan er det jo.
I dag bor jeg i, et på mange måder almindeligt parcelhus, i Bredballe tæt på Vejle og her har jeg boet de sidste 24 år. Jeg er gift med Lilian og tænk sig næste år har vi sølvbryllup. Vi har tre børn Kasper, Rasmus og Anne, hvor drengene er flyttet til Kbh. og hvor Anne flytter til Aarhus her til sommer. Ungerne studerer jura, grafisk design og til lære.
I 1990 blev jeg færdig med min uddannelse som bygningsingeniør og før da tog jeg en tømreruddannelse og arbejdede som tømrersvend i nogle år. I dag arbejder jeg med udvikling og salg af byggematerialer i et firma der hedder Saint-Gobain Weber A/S Danmark med hovedsæde i Randers.
Gennem de sidste 3 år har jeg i meget af min fritid bygget på familiens sommerhus som ligger i Klitmøller (søg på Weber-sommerhuset ) og i vil kunne læse mere om byggeriet og livet i udkanten af denne del af Danmark. Besøg os venligst hvis i på nogen måde skulle kommer på disse kanter
Jo, der er sgu løbet meget vand i åen siden den gang.